|
|
It is currently Wed Dec 30, 2009 9:05 pm
|
View unanswered posts | View active topics
| Welcome |
|
|
Welcome to <strong>Poni-Haka</strong>.
You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>! |
| Author |
Message |
|
Titts
|
Post subject: Posted: Thu Jan 22, 2009 7:41 pm |
|
|
|
Kuka Sarppulilta on lopettamassa? Vai miks ettii väliaikasta hoitajaa?
_________________ Hopean Unelma♥ Amigo Too♥ † Sissi♥ 2001-2009 R.I.P Priska♥ † Kallisto♥ 2001-2008 R.I.P Weer Ginet♥ Celtas Quitiara♥ Show Me Colour N♥ Marble Ranger GER♥
-ponien hoitajavastaava
|
|
| Top |
|
 |
|
nanu
|
Post subject: Posted: Fri Jan 23, 2009 11:10 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
Joined: Sat May 26, 2007 7:46 pm Posts: 352 Location: Helsinki
|
Ja miks multa ei oo kysytty jos tarvii 
_________________ Admin
|
|
| Top |
|
 |
|
H.
|
Post subject: Posted: Sat Jan 24, 2009 9:24 pm |
|
|
|
eiks ida lähe taas kreikkaa?
_________________ SANDRU ♥ pive saara ypsy conny kovis prinz kalle ilona missi pete fredy klaus ripa hissu ♥
|
|
| Top |
|
 |
|
Titts
|
Post subject: Posted: Sat Jan 24, 2009 9:35 pm |
|
|
Joo kai. Tai siis niin ainakin Nanna sano mulle tänään ku kysyin. Mut Niinahan voi alkaa hoitaa Sarppaa siks aikaa  .
_________________ Hopean Unelma♥ Amigo Too♥ † Sissi♥ 2001-2009 R.I.P Priska♥ † Kallisto♥ 2001-2008 R.I.P Weer Ginet♥ Celtas Quitiara♥ Show Me Colour N♥ Marble Ranger GER♥
-ponien hoitajavastaava
|
|
| Top |
|
 |
|
KKIÄ
|
Post subject: Posted: Mon Jan 26, 2009 12:30 am |
|
Joined: Tue May 29, 2007 8:57 am Posts: 310 Location: Helsinki
|
Eli joo kun nyt ootte ottanu asian jo puheeks, niin kerronpa toki faktoja lisää  Elikkä, Ida tosiaan lähtee 8. helmikuuta Kreikkaan, ja viipyy siellä toukokuuhun asti. Toukokuun ajan meillä on siis kaikki hoitajat Suomessa. Ida lähtee taas sitten kesällä Kreikkaan, ja apua tarvitaan taas (tosin en tiedä, haluaako Niina ja Terhi avitella sitten kesällä). Ja sitten oon itse varmaan lopettamassa tossa kesän jälkeen, en oo vielä täysin varma.
Mutta pitää katella, ei oo vielä tullu ehdokkaita.
_________________ <b>karkki</b>
|
|
| Top |
|
 |
|
nanu
|
Post subject: Posted: Mon Jan 26, 2009 11:50 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
KKIÄ wrote: Eli joo kun nyt ootte ottanu asian jo puheeks, niin kerronpa toki faktoja lisää  Elikkä, Ida tosiaan lähtee 8. helmikuuta Kreikkaan, ja viipyy siellä toukokuuhun asti. Toukokuun ajan meillä on siis kaikki hoitajat Suomessa. Ida lähtee taas sitten kesällä Kreikkaan, ja apua tarvitaan taas (tosin en tiedä, haluaako Niina ja Terhi avitella sitten kesällä). Ja sitten oon itse varmaan lopettamassa tossa kesän jälkeen, en oo vielä täysin varma. Mutta pitää katella, ei oo vielä tullu ehdokkaita.
Mä en halua sitoutua poniin kokonaan, mut pyydelkää ihmeessä jos jää jotain päiviä vaikka ennenkun saatte vakkari-hoitajan. Ja jos tarviitte, niin voin olla Saran kesähoitaja 
_________________ Admin
|
|
| Top |
|
 |
|
Titts
|
Post subject: Posted: Mon Jan 26, 2009 7:25 pm |
|
|
Teijän hoitajat on maailman matkaajia.  Mut kyselkää oikeesti muakin jos ette pääse hoitaan (ja Niina ei pääse). Pe, la on aikaa ainakin. Ke tekee vähän tiukkaa ku pääsen nii myöhään ja on Carusoki. 
-ponien hoitajavastaava
|
|
| Top |
|
 |
|
derhi
|
Post subject: Posted: Thu Jan 29, 2009 1:10 am |
|
|
joo no ma en tiia et miten toi mun kesa menee, mutta jos on aikaa toki autan  ja sitten kesan jalkeen mun pitaa kattoo kaikki ihan uusiks, et miten on aikaa.. koska riippuu et miten saralla sitten on hoitajat (jos kia on ehka lopettamassa) ja miten kallella on hoitajat. unelmaa en kuitekaa jata  mut joo kuulin jo idalta, toivottavasti joku pystyy hoitaa niita paivii. ja kia: ilmota mulle jos oot lopettamassa saralta, koska haluun kuulla ensimmaisena !! oolrait ? titta kunnon super hoitaja 
| Top |
|
 |
|
KKIÄ
|
Post subject: Posted: Sun Feb 01, 2009 11:01 pm |
|
|
|
derhi; joo ilmottelen heti, tost syksyst en oo viel varma.
|
|
| Top |
|
 |
|
nanu
|
Post subject: Posted: Mon Feb 02, 2009 11:19 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Essi meni Saralla eilen tauolla, ja neiti alkoi taas ontumaan. Mua pelottaa et sekin lähtee koht pois tuolta 
_________________ Admin
|
|
| Top |
|
 |
|
KKIÄ
|
Post subject: Posted: Sat Feb 14, 2009 12:30 am |
|
|
HEI HOI NYT KAIKKI INNOKKAAT HOITAJAEHDOKKAAT KUULOLLE !
Sarppa etsii siis hoitajaa, mutta mun ihmetykseks ykskään ei oo ilmottautunu vapaaehtoseks ;o
sehän on joku hienoin ponnyli koko tallissa, yks kilteimmistä ja ihanimmista  nyt kuulkaas ke, to &pe ois vapaata riistaa.
|
|
| Top |
|
 |
|
Titts
|
Post subject: Posted: Sat Feb 14, 2009 8:05 pm |
|
|
Ei kai kukaan nyt heti haluu alkaa kolmee peräkkäistä päivää hoitaan  .
Ei mut oikeesti, kysykää mua kiltit pikku lapsoset hoitamaan Saraa (varsinkin pe) jos ette pääse. Jookosta? Ei taaskaan ollu pe hoitajaa, olisin hyvin voinu hoitaa, jos olisin tienny. 
-ponien hoitajavastaava
|
|
| Top |
|
 |
|
derhi
|
Post subject: sarppu Posted: Thu Mar 05, 2009 3:36 pm |
|
|
|
joo hei koittakaa saada vaha noit asioit jarkkaa, en voi uskoo korviini ku ainaku puhun jonku kaa poni-haasta ni kuulen et saral ei ollu sillon ja sillon hoitajaa jne. ja pyytakaa esim. niinaa koska niina ihan varmasti tulee mielellaan hoitaa jos sil on aikaa jne. niinku on tuolla aikasemminki jo sanonu ja pyytakaa tittaa perjantaille, jos ette paasee.. eli jos et paase niin pyyda jtn muuta perjaate on niinku vielaki toiminnassa. ja kiia: jos vaan millaan pystyt niin ala lopeta saralta ennen ku ida tulee suomeen eli toukokuussa koska sit nanna jaa ihan yksin ponin kaa (kuulin nimittai et oisit jo lopettanu?) ja ma voin sitte kesalla autella niita, ehka jopa jatkaa sen hoitamista riippuen miten aika riittaa ja miten muut jutut sit on.
| Top |
|
 |
|
H.
|
Post subject: Posted: Fri Mar 06, 2009 5:49 pm |
|
|
|
kiaha lopetti jo ja kai se annika alko hoitaa?
_________________ SANDRU ♥ pive saara ypsy conny kovis prinz kalle ilona missi pete fredy klaus ripa hissu ♥
|
|
| Top |
|
 |
|
derhi
|
Post subject: Posted: Fri Mar 06, 2009 7:31 pm |
|
|
sen piti ilmottaa mulle ensimmaisena, mut ei sita voi kaikkee vaatii..... huah. okei joo, no hyva ettei sentaa sit jattany nannaa iha yksi, ehka nyt sit asiat alkaa taas rullaa sarallaki 
| Top |
|
 |