|
|
It is currently Wed Dec 30, 2009 9:04 pm
|
View unanswered posts | View active topics
| Welcome |
|
|
Welcome to <strong>Poni-Haka</strong>.
You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>! |
|
Page 1 of 1
|
[ 12 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
siri
|
Post subject: Etsin hoitsua! Posted: Sat May 24, 2008 9:17 pm |
|
|
Olen 12 vuotias tyttö ja etsin hoitsua. Olen 145cm ja minulla on perus hoitomerkki suoritettuna. Haluasin mieluiten mahd. pieni kokoisen ponin tai "ponikokoisen" hepan , ja mieluiten ma ja pe päiville  Laita tekstaria numeroon 0405129274 tai vastaa tänne ;D
|
|
| Top |
|
 |
|
KKIÄ
|
Post subject: Posted: Sat May 24, 2008 9:20 pm |
|
Joined: Tue May 29, 2007 8:57 am Posts: 310 Location: Helsinki
|
jos et ole käynyt täällä näitä topikkeja tarpeeksi huolella läpi, niin täältä kyllä löytyy "vapaat hoitohevoset" keskustelu  sieltä kattelemaan vaan
_________________ <b>karkki</b>
|
|
| Top |
|
 |
|
nanu
|
Post subject: .. Posted: Sat May 24, 2008 9:27 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Joined: Sat May 26, 2007 7:46 pm Posts: 352 Location: Helsinki
|
|
Kannattaa kysellä tarviiko kukaan kesähoitajaa.
Tällä hetkellä ainakaan kukaan pieni heppa ei etsi hoitajaa.
_________________ Admin
|
|
| Top |
|
 |
|
siri
|
Post subject: Posted: Sat May 24, 2008 9:54 pm |
|
|
Joo aattelinkin aluks vaan kesähoitsuu  nii olisko ketää vapaat kesäks?
|
|
| Top |
|
 |
|
H.
|
Post subject: Posted: Sat May 24, 2008 11:01 pm |
|
|
|
GASSE?
_________________ SANDRU ♥ pive saara ypsy conny kovis prinz kalle ilona missi pete fredy klaus ripa hissu ♥
|
|
| Top |
|
 |
|
siri
|
Post subject: Posted: Sun May 25, 2008 8:36 am |
|
|
Kyllä se käy;) voisinko tulla katsomaan sitä ennen kesää ? 
|
|
| Top |
|
 |
|
Titts
|
Post subject: Posted: Sun May 25, 2008 9:14 am |
|
|
|
No kyllähän tonne talliin saa mennä kattomaan millon vaan tuntien aikaan. Ja sun kannattaa ottaa Gassen hoitajiin yhteyttä, jos kiinnostaa sen hoitaminen.
_________________ Hopean Unelma♥ Amigo Too♥ † Sissi♥ 2001-2009 R.I.P Priska♥ † Kallisto♥ 2001-2008 R.I.P Weer Ginet♥ Celtas Quitiara♥ Show Me Colour N♥ Marble Ranger GER♥
-ponien hoitajavastaava
|
|
| Top |
|
 |
|
siri
|
Post subject: Posted: Sun May 25, 2008 9:24 am |
|
|
Ketkä Gassee hoitaa? ja minä päivinä mä hoitaisin kesäl? 
|
|
| Top |
|
 |
|
KKIÄ
|
Post subject: Posted: Sun May 25, 2008 11:13 am |
|
Joined: Tue May 29, 2007 8:57 am Posts: 310 Location: Helsinki
|
|
Gassee hoitavat Essi, Juuli ja Grace. Sun kannattaa noista päivistä keskustella heidän kanssaan, täällä kun ei kukaan heistä oikein pyöri.
_________________ <b>karkki</b>
|
|
| Top |
|
 |
|
Naksutinkotelo
|
Post subject: Posted: Sun May 25, 2008 1:28 pm |
|
|
KKIÄ wrote: Gassee hoitavat Essi, Juuli ja Grace. Sun kannattaa noista päivistä keskustella heidän kanssaan, täällä kun ei kukaan heistä oikein pyöri.
Paitsi et mä pyörin
Joo, eli hoidan Gazellaa tiistaina ja sunnuntaina plus joskus torstaina. Jos et tiiä kuka oon ni kysele vaan Gassen ja Zombin Juulia, musta tuntuu että tallilla on aina ainakin joku, joka tietää mut toivottavasti
Ja näillä näkymin kukaan ei ole syksyllä lopettamassa, että kesäksi ainakin kaipaillaan Gasselle puunaajaa (Yhteensä neljäksi viikoksi, en nyt muista aivan mitkä viikot ne oli, mutta kesäkuun eka+kolmas viikko oli ainakin sellaisia, että kukaan meistä ei pääse) Mut tuu vaa joku päivä juttelee, niin voidaan sitten miettiä tarkemmin 
_________________ ÖMPYY
KUSTI
|
|
| Top |
|
 |
|
Paukku
|
Post subject: Posted: Fri Feb 13, 2009 9:06 pm |
|
|
mäkin oisin just gassesta kiinnostunut ja olen monta kertaa taluttanu gassee tenavalla kun ei ole ollut hoitajia paikalla ja muutenkin gasse on lempparini. oisiko mitenkään mahdollista et jos minä pääsisin hoitaa gassee  <3
|
|
| Top |
|
 |
|
Naksutinkotelo
|
Post subject: Posted: Fri Feb 13, 2009 9:16 pm |
|
|
|