|
|
It is currently Wed Dec 30, 2009 9:09 pm
|
View unanswered posts | View active topics
| Welcome |
|
|
Welcome to <strong>Poni-Haka</strong>.
You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>! |
| Author |
Message |
|
hanski
|
Post subject: Paras ridaope peehoossa..?? Posted: Fri Aug 10, 2007 11:56 pm |
|
Joined: Mon Jun 04, 2007 6:39 pm Posts: 56 Location: Vantaa
|
Elikkäs laitoin tämmösen tänne
Perusteluja sitten myös 
_________________ Hella IV
Revalia miss u! </3
|
|
| Top |
|
 |
|
Sannyh
|
Post subject: Posted: Mon Aug 13, 2007 9:20 am |
|
Joined: Tue May 29, 2007 9:24 am Posts: 338 Location: Helsinki
|
|
tintti opettaa parhaiten mut leenan tunneil on muuten vaan hauskaa.. =)
_________________ CHAR
|
|
| Top |
|
 |
|
prinssi<3
|
Post subject: Posted: Mon Aug 13, 2007 1:21 pm |
|
|
|
tintti osaa opettaa ^^ joskus ei vaan kestä sen tyylii opettaa.
_________________ prinssinakki<3
|
|
| Top |
|
 |
|
HENDU
|
Post subject: Posted: Sun Aug 26, 2007 6:18 pm |
|
Joined: Mon May 28, 2007 10:50 pm Posts: 13 Location: vantaa
|
|
| Top |
|
 |
|
Moksu.
|
Post subject: Posted: Sun Aug 26, 2007 9:33 pm |
|
|
|
Tintti ja Suski, ärsyttävää kun ei voi äänesttä kahta : D
Muttasiis, Suskin tunnilla oon ollu vaan kaks kertaa, ja oli kyllä ihan parhaat tunnit. Opetustyyli yms., Suskilla mahtava. (:
Tintin tunneilla oon käyny enemmän, on tainnut opettaa mua koko tän koko ajan kun oon ollu ratsastanu Poni-Haassa. Vaikka, niin kun joku täällä sanoikin, Tintin opetustyyliä ei kestä kaikki, mulle se on just parasta. Opettajan pitää osata vaatia parasta oppilailtaan, eikä sanoa vain että "Joo tosi hyvin meni" kun joku koululiike yms. menee vähän sinnepäin, eikä oikein. Tänäänkin kun menin Carusolla, sain taas todeta, että ilman Tinttiä oisin aika hukassa. : D
|
|
| Top |
|
 |
|
sold
|
Post subject: Posted: Wed Aug 29, 2007 9:05 pm |
|
|
Kaikki opettajat olen kerennyt käymään läpi. Tintin ja Teeten välillä mietin!
Päädyin kuitenkin Teeteen. Teete on saanut vietyä nopeammin eteenpäin. Enään en junnaa paikalla... Taitoja on tullut huimasti lisää Teeten aikana ja nopealla temmolla. Kai se ikäkin tekee tehtävänsä, kun tulee motivaatiota lisää.

|
|
| Top |
|
 |
|
laurr
|
Post subject: Posted: Sat Sep 22, 2007 8:30 pm |
|
Joined: Sat Sep 22, 2007 7:48 pm Posts: 11 Location: Helsinki
|
Tintti,vaikka se ei oo opettanu mua ku vaan kerran,mut tunteja katsomallaki oon päätelly et aika kiva ope on.Mua on synnove opettanu mut se ei ollu niin kiva 
_________________ Ripa<3 Ferrari<3
|
|
| Top |
|
 |
|
miina
|
Post subject: :) Posted: Mon Oct 08, 2007 6:47 pm |
|
Joined: Tue May 29, 2007 4:01 pm Posts: 115 Location: Helsinki
|
|
| Top |
|
 |
|
KKIÄ
|
Post subject: Posted: Mon Oct 08, 2007 9:29 pm |
|
Joined: Tue May 29, 2007 8:57 am Posts: 310 Location: Helsinki
|
Suski on kyllä ihan paras mun mielestä.  Se on niin tarkka ja korjaa heti virheet ja kaikki. Tokana ois sit vissii Tintti, en oo hirveesti sen tunneil kyl ollut, mut nillä millä oon ollut niin oon saanut tehokasta opetusta.  Ja Teetekin on superi. 
_________________ <b>karkki</b>
|
|
| Top |
|
 |
|
H.
|
Post subject: Posted: Mon Oct 08, 2007 10:10 pm |
|
|
|
TINTTI
_________________ SANDRU ♥ pive saara ypsy conny kovis prinz kalle ilona missi pete fredy klaus ripa hissu ♥
Last edited by H. on Mon Dec 08, 2008 12:44 pm, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
|
wilma
|
Post subject: Posted: Sat Oct 13, 2007 6:39 pm |
|
Joined: Fri Jun 15, 2007 10:16 pm Posts: 4 Location: helsinki
|
|
Mun mielest Suski on tosi hyvä opettaa, vaikka en ookkaan sen tunneil ollu, mutta oon nähny, niin osaa kyl opettaa tosi hyvin. Haluisin sen tunneille ;>
Tintti, Leena, Teete ja Pave (joka ei ponihaassa kai vaikituisesti opeta) on kivoja ja hyviä opeja. Niiden tunnit on kans kivoi. 8>
|
|
| Top |
|
 |
|
suvinen
|
Post subject: Posted: Fri Nov 23, 2007 7:10 pm |
|
|
Miksei Pave voi olla tuolla äänestykses vaik se ei ookkaa peehoon vakkari ope? No okei ehkä just siks... Tintistä en voi oikeen sillai sanoo mitää ku en oo ollu sen tunneil ku ehkä kerran. Mut kyl ku kattoo noit sen tuntei niin sen opetustyyli näyttää ihan hyvältä. Nooraki on ihan sika hyvä ope vaik en aina tajunnukkaa kaikkee... Teetel on myös ihan hyvät tunnit. Suski on paras turha sanoo vastaa XD Se osaa selittää asiat selvästi, ja se osaa antaa hyvää ja huonoo palautetta. Synkkyki on hyvä. 
_________________ Hopean Unelma ♥
Matz O'Malley ♥
|
|
| Top |
|
 |
|
kaisa
|
Post subject: Posted: Sat Dec 01, 2007 5:13 pm |
|
|
HENDU wrote: tintti koska se osaa puuttuu asijoihin tarvii ja se saa ne käskyt ihmisten (tai ainaki mun ) aivoihin hyvin! (joidenki tunneil ei tyylii välitä mitä se maikka siel yrittää rääkyy..) se osaa myös selittää asiat hyvin ja vaatii tarpeeks paljon! eikä oo sillee "no voi voi seuraaval kerral voisit sit pyytää jos se vähä enemmän vois tehä sitä ja tätä.." tintillä on myös ammattitaitoa ja huumorii aina ku tarvii eikä oo mikää nössykkä!  YKSIN KERTASESTI JOKA ASIAS PARAS MAIKKA  PELKKIÄ RUUSUJA! en oikee kenenkään tunneista yhtä paljon tykänny koskaa paitsi kimmoki pitää ihan hyviä tunteja.. ne ei vaan aina sovi (ainakaa) mulle jos on valmiiks jo ihan hermot tiukilla.. TINTTI VETÄÄ HYVIN! 
siin oli kyl aika ytimekkäästi et miks tintti  D
|
| Top |
|
 |
|
Ppinja <3
|
Post subject: Posted: Sat Mar 08, 2008 8:37 pm |
|
|
|
| Top |
|
 |
|
Broidi<3
|
Post subject: Posted: Sun Mar 09, 2008 9:46 pm |
|
|
Leenan laitoin, muuten hyvä paitsi et esteet on AINA alle polven korkuisia! Ei koskaan edetä.  Ollaan oikeesti hypätty korkeempaakin. 
|
|
| Top |
|
 |