It is currently Wed Dec 30, 2009 9:26 pm

Welcome
Welcome to <strong>Poni-Haka</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Paras ope..?
Tintti 41%  41%  [ 30 ]
Noora 5%  5%  [ 4 ]
Teete 10%  10%  [ 7 ]
Suski 15%  15%  [ 11 ]
Synnove 16%  16%  [ 12 ]
Leena 12%  12%  [ 9 ]
Total votes : 73
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 09, 2008 9:47 pm 

Broidi<3 wrote:
Leenan laitoin, muuten hyvä paitsi et esteet on AINA alle polven korkuisia! Ei koskaan edetä. :shock: Ollaan oikeesti hypätty korkeempaakin. :)

Niimpä 8D

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Mar 09, 2008 9:58 pm 

Jossain vaiheessa sitä sitten huomaa, että on tärkeämpiäkin asioita kuin esteiden korkeus...

-ponien hoitajavastaava

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Jun 26, 2008 6:44 pm 

mä laitoin tintin nyt :) tintin tunneilla oon ollu siitä asti ku tulin peehooseen, paitti tossa välissä kyllä vaihellu opeja ja kokeillu kaikki läpi, harmittaa vaan että syksyllä pitää taas vaihtaa ku ei päivä enää käy. :P noorasta tykkäsin kanssa, mutta en monesti ymmärtäny hölkäsen pöläystä sen selityksistä ja sitte se oli just sellasta "juujuu, ymmärsin". :D Teeten estetunneista tykkään kanssa. :) välillä tosin ärsyttää, kun se ei melkee koskaa laita korjaamaan jos tekee väärin, vaan sitte se on vaan se "tee sitte ens kerral tää ja tää..." ja sitte huomaa, että unohtiki jo kaiken seistessää jonossa -.- mut joo. Tintti on musta kaikista monipuolisin ja selittää kaiken sillee selvästi :) Ja huumoria on aina, mikä on pelkkää hyvää! :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Sep 10, 2008 10:36 am 

mä oon ollu varmaan jokaisen maikan tunneilla tuolla, paitsi kimmon, se ei kertaakaan ollu opena mun tunneilla. tinttiä äänestin, koska sen opetus oli tehokasta ja tintti vaati parasta suoritusta, eikä sille riittäny "vaan sinne päin" suoritus. mä opin parhaiten tintin tunneilla. suskin tunneistä en pahemmin tykänny, koska se ei vaatinu niin paljoa. suski oli kyl kiva muuten, rento ainakin. nooran tunneilla mä kans olin, mut nooran opetuksessa en oppinu yhtään mitään.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Dec 07, 2008 8:07 pm 

tintti osaa opettaa en oo kyl eää sen ryhmäs..... :)

Profile  

Post subject: Re: Paras ridaope peehoossa..??
PostPosted: Wed Jan 28, 2009 5:22 pm 

leena ja tintti on molemmat hyvii.

oma maikka leena on kyl parhain ;)

KOVAL RUS
nuku hyvin, rakkain
270409-121109

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2