Itse tykkään ehkä eniten teetestä. Estetunnit on tosi kivoja ja koulutunnilla vaatii sopivan paljon ja aina hevosen mukaan. Estetunneilla plussaa se, että hypätään sopivan haastavia esteitä, eikä sellasia, että niistä voi kävellä yli. Esteet ei kuitenkaan ikinä ole ollut liian korkeita ja radat on usein omaperäisiä ja erilaisia, että joutuu vähän miettimäänkin. Koulussa taas teete vaatii aina hevosen mukaan. Vaikeammillakin hepoilla on kiva mennä, sillä teete neuvoo aina, miten juuri sen hevosen kohdalla pitää menetellä. Itsestään menevien heppojen kanssa taas huomauttaa, jos teet jotain väärin. Tehtävätkin on usein kivoja ja vaihtelevia. Itse olen ainakin tykästynyt teeteen, vaikka olenkin kaikkien opettajien tunneilla ollut, ainakin yhden kerran. Tintti on myös mielestäni mukava opettaja. Ehkä vähän rankempi ohjeissaan ja tarkempi istunnan kanssa, kuin teete, mutta palauttaa hyvin aina maanpinnalle.

Varsinkin Tintin koulutunnit ovat olleet erittäin tehokkaita. Perusrääkkiä, siis. (sisältää sen että seuraavana päivänä ei välttämättä tarvitsisi nousta sängystä, kun joka paikkaa särkee). Teete kuitenkin mielestäni parempi opettaja, näin harrastusmielessä ratsastaville.
Tulipas stoori :O