It is currently Wed Dec 30, 2009 9:06 pm

Welcome
Welcome to <strong>Poni-Haka</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: M. Hevosaiheisia koruja
PostPosted: Tue Jul 01, 2008 10:07 pm 

Heips.

Joku saattaa tunnistaa vielä, vanha ph:lainen on muuttanut Ikaalisiin. :D Opiskelen metalliartesaaniksi ja olen tässä koulutöinä sekä vapaa-ajalla tehnyt hevosaiheisia koruja. Jyrsijöitäkin löytyy. Mallit löytyvät osoitteesta www.nakertaa.net/puku/metalli.html Kokonaisuudessaan sivusto on tässä www.nakertaa.net. Ymmärrätte varmaan, että mitään suuria varastoja mulla ei ole. Jos joku koru loppuu, niitä voin tehdä vasta syksyllä lisää, kun koulut alkavat jälleen. :)

Jaa, että korujen hintaa?
Pronssiset riipukset 8€
Hopeiset riipukset 10€
Pronssiset korvakorut 14€
Hopeiset korvakorut 20€
Palloponit pronssi 15€, hopeisia palloponeja ei enää ole.

Korut eivät sisällä nikkeliä. Koruihin tulee naru mukaan. Posti on kantanut jokaisen tähän mennessä lähetetyn kirjeen sisältöineen kiltisti saajalle. Hintaan lisätään siis postimerkin verran eli 0.7€. Postilla on olemassa myös mahdollisuus vakuuttaa kirje. En ole käyttänyt kyseistä palvelua koskaan, mutta muistaakseni se ei ole kovinkaan hintava. Eli maksu tilille, näen verkkopankista, kun maksu on tullut ja laitan korun postiin.

Laita kysymys tai tilaus maililla maailmalla@gmail.com. Seuraavan kerran korut on näytillä Teivon (Tampereella) shetlanninponinäyttelyistä 12-13.7. Minut voi bongata myös marsunäyttelyistä.

-Aida Depner

Image Image Image Image

Profile  

Post subject: ..
PostPosted: Wed Jul 02, 2008 8:43 am 
Site Admin

Hienoja koruja!
Tein jo tilauksen sähköpostilla ;)

Pakko vielä uteliaisuuttani kysyä koska olet ph.ssa vaikuttanut ja hoiditko mahdollisesti jotain heppaa?
Poni-Haassahan olisi nyt aluekisat 26-27.7, siellä voisi varmaan myös myydä koruja jos sopii asiasta P-HR.n kanssa.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Jul 02, 2008 11:31 pm 

Olin ponityttönä muistaakseni -95 tai -96 lähtien. Siirryin melko pian hevosiin. Muistaakseni 2002 alkaen ratsastin tiistain aamutunneilla, 2004 vaihdoin paikkakuntaa. Hoitoheppaa mulla ei ollut koskaan, vanhemmat ei antaneet. (Vaan eivät kyenneet estämään hevoshulluutta.) Olin aikamoinen Ulla-fani. :) Menin sillä parissa kisassakin. Sitten tykkäsin toki Kingiksestä, Kovalista ja Fasta.

En pääse Vantaalle tuohon aikaan, töitä, töitä. Kisamyynnistä on vähän huonoja kokemuksia. Kisaajat ja katsojat eivät oikein kerkiä keskittymään muuhun kun vaan suorituksiin. Viime vuona vielä jaksoin parissa kisassa käydä täällä Pirkanmaalla ja Pohjanmaan puolella. Toisella reissulla jäin miinuksen puolelle.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ]