|
|
It is currently Wed Dec 30, 2009 9:18 pm
|
View unanswered posts | View active topics
| Welcome |
|
|
Welcome to <strong>Poni-Haka</strong>.
You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>! |
| Author |
Message |
|
nanu
|
Post subject: Lempi ponisi/heppasi ratsastaa? Posted: Thu May 31, 2007 1:28 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Joined: Sat May 26, 2007 7:46 pm Posts: 352 Location: Helsinki
|
Kuka on lempi heppasi ratsastaa poni-haassa ja miksi?
Saa laittaa useita, mutta perusteluita olisi kiva kuulla :wink:
POISTAN TÄÄLTÄ KAIKKI VIESTIT MISSÄ EI OLE PERUSTELUITA! ARGH TEIDÄN KANSSA
_________________ Admin
Last edited by nanu on Thu May 31, 2007 10:41 pm, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
|
Sannyh
|
Post subject: hmm.. Posted: Thu May 31, 2007 2:45 pm |
|
Joined: Tue May 29, 2007 9:24 am Posts: 338 Location: Helsinki
|
_________________ CHAR
Last edited by Sannyh on Tue Nov 06, 2007 9:12 am, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
|
iiz
|
Post subject: Posted: Thu May 31, 2007 8:58 pm |
|
Joined: Wed May 30, 2007 9:30 pm Posts: 23 Location: Helsinki
|
Kivoimmat hepat ratsastaa on mun mielestä:
- Ilpo, tosi kiltti vaikka onki vähä säikky, kivat askellajit istua ja hyppää kans hyvin
- Hella, kivat askellajit istua, menee vauhdikkaasti ja muutenki kiva
- Ronja, kivat askellajit, tosi ihana ja tottelevainen kun saa rentoutumaan ja osaa käsitellä oikein 
_________________ Rytmika<3
|
|
| Top |
|
 |
|
Satu
|
Post subject: Posted: Thu May 31, 2007 10:29 pm |
|
Joined: Mon May 28, 2007 10:21 pm Posts: 58 Location: Helsinki
|
Zombi tietty.  aluks pitää kertoo että nyt tehdään töitä, ja joutuuk itekki tekee, mut palkitsee sit lopuks.  hypätessä tykki kun menee eteenpäin..
Helinä on kans kiva kun on reipas ja sillee.. samoin tykkäsin Hellasta kun sillä menin.. ja Rölli on tietty kans vaik onki vaavi.. 
_________________ pakkokommentoidajokaasiaan.
|
|
| Top |
|
 |
|
Michael-a
|
Post subject: Posted: Thu May 31, 2007 10:43 pm |
|
|
|
Unski: tamma on nii ihana<3 tekee mitä pyytää (:
Vilo: poika on kiva esteillä ja koulussa (:
_________________ S.B.W.H.
|
|
| Top |
|
 |
|
nanu
|
Post subject: .. Posted: Thu May 31, 2007 10:51 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Joined: Sat May 26, 2007 7:46 pm Posts: 352 Location: Helsinki
|
Täs on mun lempparit:
Watti - Reipas ja yrittää aina parhaansa. Menee ratsastajan tason mukaan. Kun selässä on pieni lapsi, wade menee ihan pienillä askelilla ettei toinen putoa<3 Wade on kiva koulussa (okei tää jakaa mielipiteet kahtia :wink: ), esteillä luotto ja maastossa varma. Ihan paras heppa!
Ilona - Reipas ja varma. Harmi vaan nyt jalkapotilaana
Pete - Kivat askellajit ja sopivan reipas
Hopsu - Hopsulla menin AK:lla paljon ja sehän teki just mitä lystäs, eli ei yhtään mitään  Nyt kun sen saa aina välillä menemään, niin tulee mahtava tunne - oon oppinut jotain! Se on hieno, kun sen saa menemään<3
Helinä - En oikein osaa päättää tykkäänkö Hellusta vai en  Se on niin raivostuttavan söhlä välillä, ja kiidättää mua aina koko maneesissa, silti niin varma ja kiva kun sen saa menemään sopivaa vauhtia. Söpöhän se on kuin mikä<3
Sara - Tosi mukavat askellajit. Painaa kyllä rutosti kädelle... Söpö kun innostuu hypätessä, en oo tosin hypännyt sillä. 
_________________ Admin
|
|
| Top |
|
 |
|
Annis
|
Post subject: Posted: Fri Jun 01, 2007 8:55 am |
|
Joined: Wed May 30, 2007 8:28 am Posts: 44 Location: vantaa
|
Kalle- Tietysti, tallin ylivoimasesti paras<33 Tarpeeksi haastetta, muttei kumminkaan ihan hirveesti pistä vastaan. Osaava, kivat askellajit ja erityisesti hypätessä ihan ykkönen. Pitää vaan laittaa heti alkutunnista liikkeelle
Ada- Ihanan reipas, erityisesti hypätessä kiva kun ei tarvii koko ajan potkia eteenpäin ja on innokas.
Tulppu- Kivat askellajit, reipas kun laittaa liikkeelle ja kaikin puolin semmonen hauska
Ronja- Hienot askellajit ja tosi reipas. Kun sen saa rentoutumaan, se on ihan super! Tarvii vaan alkutunnista vähän työtä..
Ja siitähän on siis melkeen puol vuotta kun oon viimeks ratsastanu että on hepat voinu muuttuakin :wink:
_________________ Gabrieli<3
|
|
| Top |
|
 |
|
KKIÄ
|
Post subject: Posted: Fri Jun 01, 2007 12:29 pm |
|
Joined: Tue May 29, 2007 8:57 am Posts: 310 Location: Helsinki
|
SARA<3 : Pikkunen estetyttö<3 Ihan paras esteillä, vaikka vetää täysiä pitkällä kaulalla ja on etupainonen. Ajatuksena olis ruveta kisaamaan ponilla<3. Ihanat askellajit, maastossa käyttäytyy, koulussa painaa vähän kädelle ja esteillä menee kovaa (jos jaksaa  )!
FERRARI<3 : Söpö<3 Kiva koulussa, ei enään oo kovin herkkä, mutta on se sillee söpösti. Vaikkei toivoakaan olis mistään hyvästä kouluhepasta tästä ponista, kyllä se hyvin menee. Tekis mieli kokeilla esteillä.
Karkkia<3 ja Carusoa haluisin viel kokeilla. 
_________________ <b>karkki</b>
|
|
| Top |
|
 |
|
Late
|
Post subject: Posted: Fri Jun 01, 2007 8:32 pm |
|
|
'Erinäisistä syistä' en voi enää ratsastaa Kinkulla enkä Brunolla, mutta ne on siis parhaita ollut...
Täl hetkellä:
Veera - Aivan ihana, kivat liikkeet ja tykkään koko hepasta tosi paljon  Pehmee ratsastaa ja niinpoispäin
Late - Hän on hyvin sympaattinen herra, ja jotenki tykkään myös ratsastaa sillä vaikka onkin kovasuinen...
Kalle - Yks parhaista tietysti  Välillä vähän puhtipois, mut pitää pistää liikkumaan nii on ihana
Mainittakoon myös että Vallulla on taivaallinen laukka (tosin hirvee ravi...) ja sitte tykkään tietty ratsastaa myös mm. Kallistolla, Aadalla yms. Ja Petellä on kans kiva mennä, varsinki jos ei oo ihan parhaassa terässä ni sil on sillonki mukava ratsastaa  kaikil on kiva ratsastaa, paitsi Hellu ei ehkä oo ihan se mun juttu XD
|
|
| Top |
|
 |
|
minnn_
|
Post subject: Posted: Tue Jun 05, 2007 4:18 pm |
|
|
mä tykkään ehk eniten petestä ku se on nii helppo, mut välillä joku hopsuki on iha kiva ku sen kaa pitää vähä tehä muutakin ku vaa istuu ja näyttää nätiltä.  mut joo kyl mä petestä ja sit vilosta tykkään. 
|
|
| Top |
|
 |
|
miina
|
Post subject: :( Posted: Tue Jun 05, 2007 8:38 pm |
|
Joined: Tue May 29, 2007 4:01 pm Posts: 115 Location: Helsinki
|
niina sä poistit mun viestin!  mut mä tykkään siis röllist ku sen on niin reipas, ja ihanat askeleet, on vaan niin ihana!
sit tietysti miopallero<3 niin söpö, ja ihana laukka, vaik vähän vaikee pysyy siel ilman satulaa:S Ferrari on kans kiva:D en oo vaan menny pitkään aikaan:( ja zombi on ihana<3 se on niin paras vaan ja kivat pehmeet askeleet<3
_________________ MIO RÖLLI
Last edited by miina on Wed Jun 06, 2007 12:17 pm, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
|
Naksutinkotelo
|
Post subject: Posted: Wed Jun 06, 2007 12:14 pm |
|
|
|