|
|
It is currently Wed Dec 30, 2009 9:04 pm
|
View unanswered posts | View active topics
| Welcome |
|
|
Welcome to <strong>Poni-Haka</strong>.
You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>! |
|
Page 1 of 1
|
[ 14 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
# emmi
|
Post subject: Koval RUS "Kovis" Posted: Sun Jun 24, 2007 11:47 pm |
|
|
|
entäpä kovis < 3
tykkäileekö joku palleroisesta ? : )
_________________ kovis ♥
|
|
| Top |
|
 |
|
prinssi<3
|
Post subject: Posted: Mon Jun 25, 2007 1:00 pm |
|
|
kovis on kiva ratsastaa niin kauan kunnes mennään harjotusravia  ei mitkään helpoimmat askeleet hepalla  . mut muuten oikein mukava. 
_________________ prinssinakki<3
|
|
| Top |
|
 |
|
minnn_
|
Post subject: Posted: Mon Jun 25, 2007 7:23 pm |
|
|
mun mielestä kovis on ihan kiva, mut aina notenki tosi hidas pohkeelle. muuten Herra on aivan ihana  esteit en tykkää kyllä sillä hypätä mut koulussa ihhan ok 
|
|
| Top |
|
 |
|
mohikainen
|
Post subject: Posted: Mon Jun 25, 2007 10:36 pm |
|
|
|
palleroinen<33. Tykkäilen ja kovasti. Ratsastamaan en ole päässyt mutta hoitelen ma,pe ja la. Hauskaa on mohkiaisen kanssa ollut nämä vähäiset 2kk, tänään harjailin ulkona, ei muistanut yhtään kettuilla vaikka mahan altakin harjasin. Sen verta jännittävä juttu.
_________________ Koval Rus-- mohkiainen 3
Alley Opp-- puhina
Revalia-- metsämörkö<3
|
|
| Top |
|
 |
|
# emmi
|
Post subject: Posted: Thu Jun 28, 2007 8:50 pm |
|
|
ainaku meen koviksen luo ni se syö .. jos se ei syö , se syö mua n__n
oon ollu koviksen kaa koht yli vuoden (syyskuun 20. pvä). ihanaa aina mennä sen luo ku se ei nykyää enää kiukuttele kamalasti ku vetää vatsan alta 8 )
ei oo ihan mun lempihepsi ridaa mut kultanen poni silti 
_________________ kovis ♥
|
|
| Top |
|
 |
|
Late
|
Post subject: Posted: Thu Sep 06, 2007 10:24 pm |
|
|
Menin tänään Koviksella, esteitä  Oli tosi mukava, piti tietysti laukassa vähän pistää vauhtia...  Kovis on muutenkin aika kiva heppa, laukka on aika rasittavaa kun välillä tuntuu ettei se liiku eteenpäin... Ravi on mukava 
|
|
| Top |
|
 |
|
Ristari
|
Post subject: Posted: Sun Jan 13, 2008 1:52 pm |
|
Joined: Thu Jun 07, 2007 10:41 pm Posts: 34 Location: Vantaa
|
# emmi wrote: oon ollu koviksen kaa koht yli vuoden (syyskuun 20. pvä). ihanaa aina mennä sen luo ku se ei nykyää enää kiukuttele kamalasti ku vetää vatsan alta 8 )
Sillonku hoidin kovista ni ei se mitään kiukutellu. :<
Kovis on mahtavin<3> Varasin sen kesän vuokrausviikolle 
_________________ Tulppaani<3
|
|
| Top |
|
 |
|
Sannyh
|
Post subject: Posted: Thu May 22, 2008 7:33 am |
|
Joined: Tue May 29, 2007 9:24 am Posts: 338 Location: Helsinki
|
yyyh, kovis on niin wannabe söpö
_________________ CHAR
|
|
| Top |
|
 |
|
Ristari
|
Post subject: Re: Koval RUS "Kovis" Posted: Fri Oct 30, 2009 2:44 am |
|
|
|
Mikä tää läppä on et kovis menee teuraaks? MIKS?
|
|
| Top |
|
 |
|
nanu
|
Post subject: Re: Koval RUS "Kovis" Posted: Fri Oct 30, 2009 7:40 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Joined: Sat May 26, 2007 7:46 pm Posts: 352 Location: Helsinki
|
|
Jotain huhuja, mä en oo ainakaan kuullut?
_________________ Admin
|
|
| Top |
|
 |
|
H.
|
Post subject: Re: Koval RUS "Kovis" Posted: Mon Nov 02, 2009 2:47 pm |
|
|
|
hyi ei mitää sellasii. mä sit ostan sen !
_________________ SANDRU ♥ pive saara ypsy conny kovis prinz kalle ilona missi pete fredy klaus ripa hissu ♥
|
|
| Top |
|
 |
|
Titts
|
Post subject: Re: Koval RUS "Kovis" Posted: Mon Nov 02, 2009 8:43 pm |
|
|
|
Rikki olevan hevosen, joka ei välttämättä kestä yhtään mitään...
Mut mä oon samaa mieltä, Kovis on kuitenki nii kiva. Ja vasta 14, ei edes mitenkää vanha. Tietty rikki mikä rikki. Oon kanssa kuullu tästä... En tiiä, mut jonkunhan sieltä on pakko lähtee ku ei Hali voi loputtomasti olla tossa minikarsinassa.
_________________ Hopean Unelma♥ Amigo Too♥ † Sissi♥ 2001-2009 R.I.P Priska♥ † Kallisto♥ 2001-2008 R.I.P Weer Ginet♥ Celtas Quitiara♥ Show Me Colour N♥ Marble Ranger GER♥
-ponien hoitajavastaava
|
|
| Top |
|
 |
|
Ristari
|
Post subject: Re: Koval RUS "Kovis" Posted: Wed Nov 11, 2009 11:27 pm |
|
|
|
Propsit taas peehoolle. Jos joku sen ois ostanu yksäriks ni ehkä sen jalat ei ois yhtä rikki ku mitä tuntiratsuna? Kyl se seura/harrastehepaks ois voinu mun mielestä mennä, ja tosiaan olisin ostanu jos mulla ois sen verran rahaa. Mutta ku poni-haalta loppuu tilat kesken ni pistetäämpäs lopetettavaks sitte. Hevonen muutenki lopetusuhan alla ni pistetäämpäs se vaikka viel estetunnille! sehän kuolee muutenki ni eiku vaa hyppäämää! Ja propsit kans poni-haan menettelystä kertoa hoitajille (en siis tarkota itteeni) siitä että hevonen on menos lopetettavaks. " tästä ei vielä saa puhua että kovis lopetetaan" mua kiinnostais hyvin paljon tietää että miks hevosen lopettamista pitää salailla? On ihan idioottimaisen tyhmää et hoitajat kuulee jostakin huhuina että itelle rakas hevonen tapetaan. Jatkakaa henkilöökunta samaan malliin JES! en tarkota et hevosen lopettamisesta täytyy pitää joku infotilaisuus mut hei herranjumala...
|
|
| Top |
|
 |
|
ämmi
|
Post subject: Re: Koval RUS "Kovis" Posted: Thu Nov 12, 2009 10:36 am |
|
Joined: Thu May 22, 2008 3:21 pm Posts: 5 Location: helsinki
|
|
Mä ymmärrän kyllä sen ettei suski halua laittaa sitä kiertoon, rikki se poni on ollu vaiks kuin monta vuotta, mutta sitä mä en tosiaankaan ymmärrä, minkä takia ees hoitajille ei voida mainita "ai nii muuten me tapetaan toi poni". Me kuultiin tästä periaatteessa viimesenä, enkä puhu nyt paskaa mut kia ois voinu tulla kyllä kertomaan meille eikä (mun kuuleman mukaan) larissalle siitä et "joo suski puhu jonkun kanssa et kovis menee teuraaks". Mun mielestä ei oo mitenkään erityisen reilua et asiasta saa tietää ensimmäisenä ihminen joka ei oo varmaan ikin ees koskenu koko hevoseen, eikä ees sit kerrota siit eteenpäin niille joille se olis elämääkin tärkeetä saada tietää sen hevosen kohtalosta. Propsit kyl tosiaanki teetelle. Pitäs tolla koulutuksella, kokemuksella ja iällä vähemmästäki tajuta et jos hevonen on nyt viimesen kahen kuukauden aikana menny rikki suurin piirtein jokasen estetunnin jälkeen ja se on ontunu tossa viikko sitten ja on vieläki vähä epäpuhas, ni sitä ei sit varmaan laiteta sinne hyppäämään esteitä, ku se menee siit vielä pahempaan kuntoon. Tohon pitäs mun mielestä jo puuttua vakavammin seurauksin. En uskalla ikinä kysyy siltä mitään, ku kaikki mitä kysyn pitäs jo tietää.
En voi kattoo sitä enää silmiin.. mun kunnioitus sitä kohtaan vajos nyt kyllä todella alas..
_________________ MARBLE RANGER ♥
KOVAL RUS ♥ ♥ nuku hyvin, rakkain 270409-121109
|
|
| Top |
|
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 14 posts ] |
|