|
|
It is currently Wed Dec 30, 2009 9:01 pm
|
View unanswered posts | View active topics
| Welcome |
|
|
Welcome to <strong>Poni-Haka</strong>.
You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>! |
| Author |
Message |
|
KKIÄ
|
Post subject: Posted: Tue Apr 15, 2008 6:29 pm |
|
Joined: Tue May 29, 2007 8:57 am Posts: 310 Location: Helsinki
|
|
no mä oon vähän huonomuistinen, niin en muista. muistan kyl sen päivän ku alko talutukses heikottaa sen verran et lähin kotiin..
_________________ <b>karkki</b>
|
|
| Top |
|
 |
|
Titts
|
Post subject: Posted: Thu Apr 17, 2008 4:01 pm |
|
|
|
Just, oikein kiva varmaan.
Tosin ei se poneillekaan niin helppoo oo. Ami meni toissa kesänä neljä tuntii melkein putkeen. Oli vaan joku parikyt min ekan tunnin jälkeen sisällä ja meni sit viel kolme. Pikkasen Aatuu janotti sit...
Mut onneksi siinä on nyt se "väli" nii saa kaikki juotavaa.
_________________ Hopean Unelma♥ Amigo Too♥ † Sissi♥ 2001-2009 R.I.P Priska♥ † Kallisto♥ 2001-2008 R.I.P Weer Ginet♥ Celtas Quitiara♥ Show Me Colour N♥ Marble Ranger GER♥
-ponien hoitajavastaava
|
|
| Top |
|
 |
|
nekkuu
|
Post subject: Posted: Thu Apr 17, 2008 9:13 pm |
|
|
|
hei älkää ny naurattako, ei ne ponit siihen kuole että ne kävelee muutaman tunnin ulkona, eikä pitäis siihen kuolla taluttajienkaan. jos ei kykene niin sitten ei tarvitse mennä taluttamaan
_________________ kerppu<3
helmi<3
|
|
| Top |
|
 |
|
Titts
|
Post subject: Posted: Sun Apr 20, 2008 10:48 am |
|
|
Ei ne niihin AK:ihin kuolekkaan. Mut Tepa meni eka yhen venähtäneen rääkkitunnin ja poni oli hiestä märkä. Sit siihen kunnon kesätunti päälle ja pari tuntii ilman juotavaa AK:lla ni oli sillä jano. Mut ei kuollu  .
Nyt kun pääsee juomaan niin on noi kesäAK:t ihan kivoi.
_________________ Hopean Unelma♥ Amigo Too♥ † Sissi♥ 2001-2009 R.I.P Priska♥ † Kallisto♥ 2001-2008 R.I.P Weer Ginet♥ Celtas Quitiara♥ Show Me Colour N♥ Marble Ranger GER♥
-ponien hoitajavastaava
|
|
| Top |
|
 |
|
Sari
|
Post subject: Posted: Fri May 30, 2008 9:46 am |
|
Joined: Tue May 29, 2007 1:27 pm Posts: 45 Location: Helsinki
|
mihi aikaan talli on auki kesäisin? Tai siis mistä mihin voi tulla hoitamaan? 
_________________ Mats O`malley <3
Gazella<3
|
|
| Top |
|
 |
|
Titts
|
Post subject: Posted: Fri May 30, 2008 11:19 am |
|
|
|
Leirit loppuu puol 4, sillon viimestään pääsee harjaamaan.
-ponien hoitajavastaava
|
|
| Top |
|
 |
|
Sari
|
Post subject: Posted: Fri May 30, 2008 9:32 pm |
|
Joined: Tue May 29, 2007 1:27 pm Posts: 45 Location: Helsinki
|
ok 
_________________ Mats O`malley <3
Gazella<3
|
|
| Top |
|
 |
|
mmerine
|
Post subject: Posted: Sat May 31, 2008 5:57 pm |
|
|
Mun yks kaveri, Emeliina ettis kesähoitsuu Heinäkuulta, käy mikä tahansa heinäkuun päivä . (: Eme on pituudeltaan joku n. 165cm ja on -93 syntyny.  Aikasempaa hoitokokemusta on, pärjää vähän vaikeammillekin hevosille. Ota tähän yhteyttä, jos tiedät jonkun etsivän kesähoitajaa tai sitten eme-ca@hotmail.com joko msn tai säpö. <:
_________________ Peter Pan <syd>
|
|
| Top |
|
 |
|
H.
|
Post subject: Posted: Sat May 31, 2008 6:46 pm |
|
|
en usko et kukaa hirveesti rupee ottaa yhteyttä. ite pitää olla aktiivinen ja käydä kattoo sielt ilmotustaulult.  iha sillai vink vink
_________________ SANDRU ♥ pive saara ypsy conny kovis prinz kalle ilona missi pete fredy klaus ripa hissu ♥
|
|
| Top |
|
 |
|
mmerine
|
Post subject: Posted: Sun Jun 01, 2008 4:24 pm |
|
|
|
H. , joo muuten, mut Eme ei käy P-H'ssa, joten se ei niit ilmotustaulu juttui näe, ja mä oon kesäst vaan ens viikon, joten aateltiin koittaa tälleen. ( :
_________________ Peter Pan <syd>
|
|
| Top |
|
 |
|
KKIÄ
|
Post subject: Posted: Mon Jun 02, 2008 10:39 pm |
|
Joined: Tue May 29, 2007 8:57 am Posts: 310 Location: Helsinki
|
Mun mielestä Emeliinan mitäisi olla OMA-aloitteinen ja kertoa ITSE omasta kiinnostuksestaan, me ei saada mitään irti tästä sillä, että jonkun kaveri kertoo, millainen tyyppi on. Ja jos tyttö ei PH'ssa käy, niin mitenkäs se kesähoitohommeli sitten sujuu? 
_________________ <b>karkki</b>
|
|
| Top |
|
 |
|
Eme
|
Post subject: Posted: Thu Jun 12, 2008 7:53 pm |
|
|
Olen siis tämä Merinen kaveri Emeliina, ja haluaisin jollekkin heinäkuun viikolle kesähoitsun. Pituutta minulta löytyy noin 165cm, eli vähän isommatkin hevoset kelpaavat. Haluaisin mieluiten jonkun edes suht kiltin hevosen hoitsuksi.  En tosiaan käy Poni-Haassa, mutta meiltä pääsee nopeasti bussilla sinne. Merineä pyysin laittamaan minun puolestani tuon aikaisemman tuonne, koska itse olin juuri lähtemässä leirille. Ja tällä hetkellä olen mökillämme Kuusamossa. Muuten tietysti olisin itse laittanut viestiä tänne, tai käynyt Poni-Haassa katsomassa, mutta se ei ikävä kyllä ollut mahdollista . (:
|
|
| Top |
|
 |
|
nanu
|
Post subject: Posted: Fri Jun 13, 2008 8:25 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
Joined: Sat May 26, 2007 7:46 pm Posts: 352 Location: Helsinki
|
Eme wrote: Olen siis tämä Merinen kaveri Emeliina, ja haluaisin jollekkin heinäkuun viikolle kesähoitsun. Pituutta minulta löytyy noin 165cm, eli vähän isommatkin hevoset kelpaavat. Haluaisin mieluiten jonkun edes suht kiltin hevosen hoitsuksi.  En tosiaan käy Poni-Haassa, mutta meiltä pääsee nopeasti bussilla sinne. Merineä pyysin laittamaan minun puolestani tuon aikaisemman tuonne, koska itse olin juuri lähtemässä leirille. Ja tällä hetkellä olen mökillämme Kuusamossa. Muuten tietysti olisin itse laittanut viestiä tänne, tai käynyt Poni-Haassa katsomassa, mutta se ei ikävä kyllä ollut mahdollista . (:
14.7 meillä aukee taas talli. Aina siellä on joku ilman hoitajaa, eli voit tulla esim sillon 14.7 ja mä voin vaikka kattoo sulle jonkun hoidokin 
_________________ Admin
|
|
| Top |
|
 |
|
Eme
|
Post subject: Posted: Fri Jun 13, 2008 10:34 pm |
|
|
|
Okei. (: Tulen vaikka silloin. Kesähoitsun saaminen olisi todella mukava asia.
|
|
| Top |
|
 |
|
lin
|
Post subject: Posted: Sun Jun 15, 2008 8:57 pm |
|
|
|
monelta nää talutukset ja sun muut alkaa ? eli monelta pitäis sit olla taluttamassa ?
|
|
| Top |
|
 |