|
|
It is currently Wed Dec 30, 2009 9:15 pm
|
View unanswered posts | View active topics
| Welcome |
|
|
Welcome to <strong>Poni-Haka</strong>.
You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>! |
| Author |
Message |
|
Bzzz...
|
Post subject: Posted: Thu Aug 07, 2008 7:26 pm |
|
|
Mutta Roihan on mitä suloisin mies 
|
|
| Top |
|
 |
|
Sannyh
|
Post subject: Posted: Sat Aug 23, 2008 8:56 am |
|
Joined: Tue May 29, 2007 9:24 am Posts: 338 Location: Helsinki
|
HOITOTIIMIN PÄIVITYS!
Eeva joutuu lopettamaan ajan puutteen takia(  ), ja hänen saappaisiinsa astuu myös Amia<3 hoitava Jonna.
Elikkäs nykyään hoitopäivät menevät näin:
ma: kierto
ti: Jonna
ke:Sanna
to: Jonna
pe: Anna
la: Anna
su: Sanna
_________________ CHAR
|
|
| Top |
|
 |
|
Bzzz...
|
Post subject: Posted: Sat Aug 23, 2008 9:49 am |
|
|
Sannyh wrote: HOITOTIIMIN PÄIVITYS! Eeva joutuu lopettamaan ajan puutteen takia(  ), ja hänen saappaisiinsa astuu myös Amia<3 hoitava Jonna. Elikkäs nykyään hoitopäivät menevät näin: ma: kierto ti: Jonna ke:Sanna to: Jonna pe: Anna la: Anna su: Sanna
Mitä tarkottaa kiertopäivä? 
_________________ PINGISOOTIHANA<3 AKUOOTPARAS<3 RELLAENUNOHDASUA<3 BOYOOTAINAOSAMUA<3
|
|
| Top |
|
 |
|
KKIÄ
|
Post subject: Posted: Sat Aug 23, 2008 10:44 am |
|
Joined: Tue May 29, 2007 8:57 am Posts: 310 Location: Helsinki
|
Bzzz... // Kiertopäivä tarkoittaa päivää, jolloin hoitsut hoitaa aina vuorotellen. Esimerkiks jos Jonna hoitais Roin ems maanantaina, niin Sanna tai Anna hoitais sen seuraavana, ja sitte seuraavana hoitais toinen. Sitten taas hoitais Jonna jne 
_________________ <b>karkki</b>
|
|
| Top |
|
 |
|
Sannyh
|
Post subject: Posted: Wed Oct 08, 2008 9:01 pm |
|
|
Jeee, mä menin roil<3 tänään.. tulin sieltä hienosti alas ku poni oli joku kultasin<3  haluun mennä uuuuuuuuudestaaaaaaan<3
_________________ CHAR
|
|
| Top |
|
 |
|
hanski
|
Post subject: Posted: Thu Oct 09, 2008 4:26 pm |
|
Joined: Mon Jun 04, 2007 6:39 pm Posts: 56 Location: Vantaa
|
oisin halunnu nähä sen sun tippumisen  D
muista sitte ens keskiviikoks kakkuu!!!!  DD
_________________ Hella IV
Revalia miss u! </3
|
|
| Top |
|
 |
|
Sannyh
|
Post subject: Posted: Thu Oct 09, 2008 5:33 pm |
|
|
Sä et kyllä saa siitä palaakaan  aion maalata siihen roin sil ihme piparin koristelu tahnalla 
_________________ CHAR
|
|
| Top |
|
 |
|
lin
|
Post subject: Posted: Wed Nov 12, 2008 9:09 pm |
|
|
viime sunnuntaina ku laitoin roikkulii  kuntoon nekulle kisoihin, nii herra oli oikeen höpsö  ensin kääns takapuolen ovelle ku tulin suitset kädessa sinne boksiin, sitte ku sain sen käännettyy nii nosti päänsä niin korkeelle että hyvä ku harjaan yletyin  ja en mäkää nyt niiiiin pieni oo  sitte sen silmissä oli oikeen sellanen hähää-ilme 
_________________ Styby
|
|
| Top |
|
 |
|
Sannyh
|
Post subject: Posted: Thu Nov 13, 2008 7:50 pm |
|
|
Se on aika kiero veikko  mua se ei voi vedättää päänsä kanssa, oon liian pitkä.. BUAHAHAHA! 
_________________ CHAR
|
|
| Top |
|
 |
|
Titts
|
Post subject: Posted: Thu Nov 13, 2008 8:35 pm |
|
|
Ei mut Roi oli ihan paras kisoissa sunnuntaina. Eka kyllä vedätti Jattaa kybällä ku yritti putsata siltä kavioita. Ja kyllä me käveltiin pari kierrosta ennen kun anto harjata pään.
Mut siis oli radallaa näääääääin upee. Ihan tykki. Videolta katoin niin meni uusinnassakin vaan korvat hörössä. Radan jälkeen vähän villiinty taputuksista.  Mun pikku kisaponi, eikun hevonen. Mä en ala jos en saa sitä seuramestaruuteen. 
_________________ Hopean Unelma♥ Amigo Too♥ † Sissi♥ 2001-2009 R.I.P Priska♥ † Kallisto♥ 2001-2008 R.I.P Weer Ginet♥ Celtas Quitiara♥ Show Me Colour N♥ Marble Ranger GER♥
-ponien hoitajavastaava
|
|
| Top |
|
 |
|
Sannyh
|
Post subject: Posted: Thu Nov 13, 2008 8:48 pm |
|
|
Kyllä sä saat sen ja sillon mä aion olla kattomassa! 
_________________ CHAR
|
|
| Top |
|
 |
|
Sannyh
|
Post subject: Posted: Thu May 21, 2009 11:46 am |
|
|
Mun laama oli myrkytetty tiistaina :< Saanu allergisen reaktion jollekin mitä se on ahminu.. En tiä onko se tarhassa saanu vai sitte joku namuttanu mut on kyllä niin kaunis kun on ihan paiseilla koko hevonen 
_________________ CHAR
|
|
| Top |
|
 |
|
ElisaP.
|
Post subject: Posted: Fri Aug 07, 2009 2:30 pm |
|
Joined: Sun Mar 15, 2009 4:28 pm Posts: 55 Location: Helsinki